Avantatges del POPPro

Tractament unificat d’informació i de documents

S’ajusta perfectament a les seves necessitats

Definició i classificació personalitzada

Sistema exclusiu de seguretat

Innovador motor d’extracció Kofax

Elimina els processos de classificació i indexació manual dels documents

Vídeo presentació

Vols saber una mica més sobre el POPPro?

Mòduls POPPro

POPPro és el Gestor Documental que inclou totes les funcions necessàries per a una integració molt eficient dels Documents i la Informació de la seva empresa.

La seva característica tecnològica diferencial més destacada és la de poder combinar, en un entorn únic i de forma automàtica, les dades que ja te la seva empresa relatives als documents i els propis Documents digitalitzats.

Tot sense modificar en absolut la plataforma de programari actual de l'empresa.

És la millor solució pel tractament conjunt d'informació i de documents. Accelera tots els processos de negoci que involucrin paper, documents electrònics, arxius informàtics i les dades de l'empresa.

La seva arquitectura és oberta, i permet, gràcies a les seves opcions, múltiples solucions de captura de documents, de reconeixement de continguts, arxivat i indexació totalment automàtics i de cerca, tant d'informació com de documents. D'aquesta forma, s'ajustarà perfectament a les seves necessitats, tant si es tracta de processos departamentals, com si es tracta d'atendre els més complexos requeriments, locals o remots, d'una gran corporació.

POPPro és compatible amb la majoria de les dades de les Aplicacions de Gestió ERP del mercat i amb la majoria del maquinari i de bases de dades. No ha de preocupar-se per la tecnologia que tingui actualment la seva empresa, ni per la que tindrà demà, doncs POPPro li garanteix la permanència i fiabilitat de la gestió documental i la seva completa adaptació a qualsevol entorn de maquinari i de programari actual o futur.

Fàcil d'usar, fàcil d'instalar i fàcil d'adaptar

POPPro està reconegut per la seva facilitat d'ús i per una instal·lació ràpida i senzilla. La majoria de les seves aplicacions estaran llestes per funcionar en poques hores, evitant així mesos de costosa engegada i configuració. I quan les necessitats canvien, la seva capacitat de parametrització i ràpida adaptació a l'entorn, seran el més valuós aliat per a la seva empresa.

Emmagatzematge potent, segur, flexible i legal

POPPro posa a la seva disposició la més avançada base de dades documental, pel millor aprofitament dels documents i de la informació vinculada a ells.

Potent. Perquè permet una definició totalment personalitzada de la classificació dels documents i una organització jeràrquica en carpetes virtuals estructurades en arbre, que faciliten l'exploració de la Base Documental, mitjançant un sistema de navegació exclusiu, sense que l'usuari hagi d'introduir condicions de cerca.

Segur. Perquè permet controlar i gestionar amb detall la privadesa de tots els documents i de les dades vinculades a ells. Per a això, POPPro disposa d'un Sistema exclusiu, de seguretat per perfils d'usuari, integrable opcionalment, en el Microsoft Active Directory®.POPPro permet també la conservació Legal de documents i dades amb una vigència de fins a quinze anys, complint la normativa indicada en la Llei i la Norma homologada per la AEAT.

Flexible. Perquè li permet triar quan i de quina forma desitja interactuar amb els altres usuaris, interns, remots, o externs a l'empresa.

Per a això, disposa d'un sistema totalment programable, de Control de fluxos dels documents, “WorkFlow”, per a la validació i acceptació de documents, tant de forma local, com remota; tot això gestionat pel mòdul POPPro Sdd de distribució d'avisos per correu electrònic.

A través d'aquest mòdul Gestor de Distribució de Documents, POPPro Sdd inclòs en el producte, POPPro gestiona també la distribució de documents a l'interior o cap a l'exterior de l'empresa, així com el monitoratge de múltiples carpetes Windows® per a l'arxiu automàtic de documents.

El mòdul Extended afegeix a la versió basica de POPPro les opcions de disseny de les carpetes d'índexs, del menú principal i de les relacions entre les carpetes, que li permetran construir les seves pròpies solucions i modificar i ampliar les existents, mitjançant un llenguatge de disseny modern i funcional, adaptat visualment a l'ús dels llenguatges de programació més estesos.

Disseny clar i senzill

Per operar amb POPPro Extended no es precisen coneixements importants de llenguatge de programació ni de SQL; a mida que s'actualitzin els dissenys de carpetes, POPPro Extended s'encarregarà de mantenir el disseny de la base de dades actualitzada. Manté, també, l'estructura d'índexs de les taules i conserva una còpia de les dades, per a la seva seguretat, en alterar el disseny de les carpetes.

Disposi de POPPro a mida en cualquier moment

POPPro Extended li permet disposar d'una solució de gestió documental totalment a la seva mida i quan vostè ho desitgi, sense necessitat de contractar serveis externs de disseny.

Personalitzi els seus menús, carpetes, noms, índexs, enllaços entre carpetes i arxius en el moment que ho precisi.

Formació per a POPPro Extended

Consulti la secció de Serveis de nostre lloc web per conèixer les opcions de formació per a administradors de POPPro Extended que li oferim.

POPPro Capture és la solució més potent per abordar alts nivells de producció, en processos de captura de documents i de les seves dades, tant de forma local com remota.

El seu potent motor de reconeixement basat en la tecnologia de Kofax®, és el programari més modern, ràpid i flexible per a la captura, escaneig i reconeixement de documents, dels que existeixen al mercat.

Per capturar dades, POPPro Capture és capaç d'extreure dels documents, en paper o en PDF, la informació important: text imprès, codis de barres i marques de validació i per fer tot això, POPPro Capture no precisa de la definició prèvia de plantilles per als documents a tractar; el seu innovador motor d'extracció de dades, sap com localitzar i llegir de forma automàtica la informació dels documents.

Captura intel·ligent de documents

POPPro Capture és la proposta de classificació de documents i extracció de dades més completa i versàtil del mercat. Permet processar formularis, factures, correspondència i qualsevol altre tipus de document en una sola plataforma, la qual cosa fa possible l'obtenció d'un benefici empresarial sense paral·lel a tot el món.

POPPro Capture, basat en la tecnologia de Kofax, Kofax® Transformation Modules, compta amb tecnologies exclusives de classificació, separació i extracció de documents que ofereixen una elevada precisió fins i tot amb els documents més complexos; d'aquesta forma, es pot garantir un ràpid retorn de la inversió.

La solució POPPro Capture agilitza la transformació dels documents en informació electrònica estructurada, atès que automatitza el procés de classificació de documents i de l'extracció de les dades.

Mitjançant l'ús d'avançades tècniques d'aprenentatge, basades en regles i exemples per a la classificació, separació i extracció, es poden configurar i optimitzar solucions automàtiques de forma ràpida i econòmica.

Allà on siguin necessàries les transaccions basades en documents, les organitzacions es beneficiaran d'una reducció dels costos operatius, de l'increment de la productivitat, de la millora de la qualitat de les dades i de la millora del compliment.

POPPro Capture constitueix la proposta de transformació de documents més completa i flexible del mercat, per al processament de formularis, factures, correspondència i qualsevol tipus de document i tot en una sola plataforma.

Per a solucions empresarials que requereixin el maneig d'un volum de documents de tipus mitjà o baix, NewGen disposa del mòdul POPPro Scan.

Es tracta d'una opció de captura de documents semiautomàtica d'alta productivitat i molt baix cost.Permet el processament massiu de diversos tipus d'arxiu de documents (jpg, tif, pdf,...) i és compatible amb qualsevol model d'escàner.

Tanmateix permet la captura, separació i reconeixement de documents prèviament digitalitzats en format PDF multipàgina, des d'un escàner multifunció en xarxa.

POPPro Scan és, per tant, una alternativa molt potent i de baix cost a POPPro Capture i basada també en la tecnologia de Kofax Capture®.

Cada dia són més freqüents, dins els llocs WEB de les empreses, els portals privats per a proveïdors i clients.

Una forma de reduir costos d'enviament, recepció i processament de factures o altres documents que provinguin dels proveïdors, és el seu enviament a través d'un portal privat d'Internet. Aquest sistema, encara sent molt eficient, planteja el problema que els mètodes d'enviament i formats són molt diversos, atès que, pràcticament, cada empresa ha desenvolupat els seus propis.

El mòdul POPPro Archive permet la connexió amb les dades i documents de qualsevol portal d'Internet per capturar, de forma totalment automàtica, els documents i les dades, que els usuaris indiquin en aquest portal, arxivar-los usant les dades com localitzadors i validar els documents en el circuit d'aprovació, 'workFlow', integrat en POPPro.

POPPro Archive, a diferència de POPPro Web, no precisa d'integració en el lloc WEB atès que accedeix a les dades i documents descarregats. El departament tècnic de NewGen adaptarà el mòdul POPPro Archive als tipus d'arxiu i dades descarregats en cada cas.

POPPro SDD és el mòdul que permet distribuir documents cap a l'interior o cap a l'exterior de la seva organització i monitoritzar carpetes de documents.

La distribució de documents es realitza a través de correu electrònic amb la possibilitat d'inserir el document com a document adjunt. POPPro SDD connectarà directament amb el seu servidor de correu corporatiu, allà on estigui, per facilitar l'enviament de correus de forma automàtica.

El monitoratge de carpetes de documents permet l'arxivat automàtic de grans volums de documents generats en la pròpia organització, per exemple, les factures emeses als clients.

Per a això, simplement guardi les seves factures o altres documents en PDF en una carpeta del sistema i POPPro SDD s'encarregarà d'arxivar-los i classificar-los automàticament.

POPPro Outlook facilita l'arxivat automàtic dels correus electrònics amb els seus arxius adjunts.

POPPro Outlook explora la seva Safata d'entrada, identifica els remitents i l'assumpte dels correus d'acord amb unes regles prèviament definides i si el correu ha de ser arxivat, POPPro Outlook el converteix automàticament en un únic arxiu PDF amb els adjunts del correu al seu interior, sense alterar en absolut la classe d'arxiu de que es tracti i el col·loca a carpetes locals del seu equip o a capetas a la xarxa.

El mòdul POPPro Sdd s'encarregarà llavors de moure el correu en format PDF, des de la carpeta a la seva ubicació definitiva a POPPro.

El mòdul POPPro Web consisteix en un Paquet de serveis web, destinat a tècnics i desenvolupadors web, que permet interactuar amb les funcions de POPPro directament des d'un lloc web.

Aquest mòdul permet, per tant, el desenvolupament a mida de solucions web basades en POPPro.

Eficàcia, rapidesa i estalvi de recursos

Portal de Proveïdors. POPPro Web pot integrar-se en un portal de proveïdors per tal de que ens facilitin informació i documents (pressupostos, comandes, factures, plànols, esborranys, etc.) directament a través de la web, i integrar-los a POPPro.

Portal de Clients. Si disposa o està pensant en un portal per a clients, POPPro Web li permet que el gestor documental interactui directament amb el seu client, per facilitar-li informació i documents (fullets, plànols, factures, etc.), tot això subjecte a les restriccions de seguretat que vostè imposi en POPPro.

Productivitat

POPPro Web permet la creació d'un panell de gestió de validació de documents, WorkFlow, totalment adaptat a les seves necessitats i que li possibilita el poder validar els documents des de la web.

Partners i aliances

Homologacions

Estalviï costos amb POPPro

POPPro es comercialitza a un preu únic per cada mòdul, independentment del tipus i el nombre d'estacions, la qual cosa el converteix en un dels Gestors Documentals de menys cost, més versàtil i de major potència. Vegi els Mòduls de POPPro i contacti amb nosaltres per informar-li, sense cap compromís, de l'opció que millor s'adapta a les seves necessitats.

La seva tecnologia de desenvolupament facilita que POPPro no tingui costos afegits de:

Llicències d'execució (Run Time)

Gestor de base de dades
Al ser MySQL un SGDBDR totalment gratuït

Visors de documents

Solucions verticals del POPPro

Cada organització té els seus propis processos empresarials i està subjecta a les normes del seu sector. És per això, que les solucions de POPPro s'adapten totalment a les necessitats de cada organització, per així simplificar i agilitar els seus processos empresarials basats en documents.

Però no és necessari començar sempre des de zero. Amb les Solucions verticals de POPPro que, opcionalment poden ser complementades per qualsevol dels mòduls de POPPro, augmentarà la productivitat de la seva empresa i la de la seva organització i es beneficiarà d'un menor cost del projecte documental.

El processat de les factures pot resultar una tasca complexa per a qualsevol organització. Enfrontats a pressions de reducció de costos i a una infinitat de requisits legals, els departaments de comptes a pagar s'esforcen per millorar i ampliar els serveis que presten a la seva pròpia organització, mentre busquen mètodes innovadors per retallar costos, millorar l'eficiència i reforçar les relacions empresarials.

Processar factures, des del moment que arriben a l'organització fins al moment en què es fa efectiu el pagament, li pot costar a una empresa fins a 45 euros per factura, en funció del nivell de confirmacions necessàries. Un processat ràpid i exacte és fonamental per reduir costos, aprofitar els descomptes per pagament immediat i millorar les relacions amb els principals proveïdors.

A més, la majoria de les factures es reben en paper, per fax o per correu postal i unes altres es poden rebre com a missatges de correu electrònic, com a dades adjuntes o arxius XML. La necessitat de processar els dos formats, el de paper i l'electrònic, sol exigir una labor manual que pot ser costosa i propensa a errors.

POPPro i els seus mòduls POPPro Capture, POPPro Scan o POPPro Archive li ofereixen una Solució per reduir el temps, els diners i l'esforç necessari per processar factures, capturant-les sigui quin sigui el suport utilitzat, extraient automàticament la informació que contenen, possibilitant validacions manuals i automàtiques i establint així un canal de comunicació continu entre l'empresa i els seus proveïdors.

Característiques més destacades

  • Captura de factures en tots els formats (fax, correu electrònic, imatges escanejades o factures electròniques) de manera centralitzada i/o distribuïda.
  • Extracció automàtica de la informació de les factures, incloent les partides.
  • Detecció, correcció i normalització de problemes de qualitat de dades de les factures, com a nombres de comanda inexistents o càlculs erronis.
  • Mecanismes de comunicació amb els proveïdors per solucionar ràpidament errors de qualitat de les dades de les factures.
  • Arxivat totalment automàtic de la factura i de les dades.
  • Enviament de la factura al Gestor de WorkFlow i d'Aprovació de POPPro.
  • Enviament d'informació llesta per a ser processada a les aplicacions de línia de negoci.

Millora i optimizació

En proporcionar informació llesta per a ser processada, les solucions POPPro per a captura de factures, garanteixen la correcta interpretació del contingut de les factures per possibilitar un flux de comunicació contínua entre el comprador el proveïdor. Aquesta exclusiva combinació optimitza l'ús de les solucions de verificació i/o aprovació de factures per aconseguir majors índexs de processaments directes, reduint encara més les probabilitats de que es produeixin errors manuals en les següents fases.

La Solució de Processament de factures de POPPro l'ajudarà a:

  • Reduir els costos directes de processament de factures, en automatitzar els processos de detecció, arxiu i aprovació de les factures.
  • Aprofitar els descomptes per pagament immediat.
  • Augmentar la precisió en reduir els errors en la introducció de dades.
  • Millorar les funcions de generació d'informes financers
  • Agilitzar el tractament d'excepcions mitjançant la seva detecció i confirmació automatitzades.
  • Satisfer la creixent demanda de facturació electrònica i ajustar-se als estrictes requisits de les autoritats reguladores.

La solució POPPro Asseguradores simplifica el processament de la documentació de les empreses asseguradores per tal de que les seves activitats resultin més eficients, exactes i econòmiques. L'accés digital permet trobar sempre els registres en les sucursals, reduint el temps necessari per introduir manualment els formularis de sinistres i comandes d'indemnitzacions, i el seu sistema de validació, WorkFlow, permet un control d'aprovacions de documents realment eficaç.

A POPPro Asseguradores les dades d'índex i els documents s'organitzen de forma simultània per departaments i globalment per empresa.

L'accés a les dades d'índex i als documents és senzill, ràpid, potent i segur, en estar tot el sistema POPPro sincronitzat online amb la seva base de dades corporativa, de manera que s'elimina la necessitat de crear índexs manuals. Cada usuari de cada departament accedeix a la informació que se li permet, i la localització dels documents resulta extremadament ràpida i intuïtiva, en usar la mateixa terminologia i dades que la seva aplicació corporativa.

Tot això de forma automàtica i independent del tipus d'aplicació corporativa de la qual vostè disposi.

L'exclusiu sistema d'enllaços de POPPro vincula de forma automàtica els documents de tots els departaments amb una o diverses pòlisses.

POPPro Asseguradores li permet personalitzar els índexs i els tipus de documents per adaptar-se a qualsevol necessitat de la companyia.

POPPro Asseguradores disposa d'un sistema de monitoratge online de carpetes Windows, per la qual cosa arxivarà de forma totalment automàtica els documents que l'usuari dipositi a les carpetes monitoritzadas, per departament i per tipus de document.

Tots els documents de POPPro Asseguradores poden ser assignats a qualsevol dels circuits de WorkFlow d'aprovació, definits per l'administrador, per a una gestió molt àgil i econòmica de les aprovacions que precisen els documents.

Les organitzacions dedicades a la prestació de serveis jurídics solen veure's aclaparades per la gran quantitat de normes i lleis que han de complir. POPPro Juridic ofereix als bufets i assessors jurídics el mètode més ràpid i econòmic per processar els registres necessaris per treballar en aquest entorn.

POPPro Jurídic disposa a més del mòdul POPPro Scan, apte per a l'extracció de dades de documents per a Serveis Jurídics, amb la possibilitat d'incorporar, amb molta facilitat i rapidesa, qualsevol necessitat especial i concreta del bufet, convertint-se així en una Solució d'Informació i Documental totalment a mida.

La base de dades documental de POPPro permet emmagatzemar tot tipus d'arxius digitals, de manera que poden conservar-se, no solament imatges i documents en qualsevol format, sinó també vídeo i àudio; d'aquesta forma poden conservar-se vinculats als expedients, vídeos de judicis o enregistraments d'àudio d'entrevistes i declaracions.

Si el gabinet no disposa d'una aplicació informàtica de gestió econòmica dels expedients i de la facturació, POPPro Jurídic pot realitzar aquestes funcions, evitant, d'aquesta forma, inversions addicionals.

Les organitzacions de serveis jurídics tenen una gran varietat de requisits especials:

  • Entorn regulador en contínua evolució
  • Estricte compliment de les requisitories de descobriment de proves
  • Casos perllongats, durant els quals han d'agregar-se registres i documents als expedients
  • Accés simultani als contractes requerits per múltiples departaments
  • Lectura d'enormes volums per buscar termes específics relacionats amb els casoLectura d'enormes volums per buscar termes específics relacionats amb els casos

POPPro Jurídic ha estat dissenyat perquè la implantació d'una solució a mida i específica per a cada despatx, pugui realitzar-se de forma molt ràpida i còmoda.

Disposa de carpetes predisenyades per:

  • Gestió de Clients
  • Gestió de Contraris
  • Gestió de Profesionals
  • Control i Gestió d'Expedients
  • Gestió d'Agendas
  • Gestió d'Agendas per Expedient
  • Gestió de Tràmits per Expedient
  • Plantilla de Facturació
  • Control i Gestió d'Ingressos i Despeses

Totes les carpetes disposen de capacitat il·limitada per emmagatzemar, de forma simultània, dades i documents indistintament, de manera que, per a l'usuari, resulta d'un ús molt intuïtiu i de fàcil aprenentatge.

Amb milions de transaccions diàries, un exèrcit d'empleats, milers de tendes i proveïdors en tots els continents, les grans cadenes minoristes ho tenen complicat per processar el diluvi d'informació que arriba diàriament a les seves centrals.

Les grans organitzacions minoristes tenen una gran varietat de requisits especials:

  • Alta rotació d'empleats.
  • Alta rotació i exigència dels proveïdors.
  • Capacitat d'adaptar-se ràpidament a la demanda estacional.
  • Ràpid processament de transaccions per avaluar les necessitats d'existències i noves comandes.
  • Ràpida aprovació de crèdits per formalitzar les vendes.
  • Compliment dels requisits legals de diverses jurisdiccions.
  • Espai limitat per conservar registres impresos.
  • Clients i proveïdors que exigeixen respostes immediates.

Mitigui les complicacions d'haver de processar manualment milions de factures i altres documents anualment. Les solucions POPPro i POPPro Capture processen electrònica i automàticament aquesta documentació i es vincula als sistemes de planificació de recursos empresarials (ERP), agilitant el moviment d'existències als centres de venda i la facturació als clients.

Petites i mitjanes organitzacions

Les petites organitzacions minoristes necessiten flexibilitat i economia. Comparteixen moltes de les necessitats de les grans organitzacions, però demanden solucions adaptades al seu volum, i que siguin, alhora, flexibles i econòmiques. NewGen a creat específicament per a aquest sector, POPPro Retail basat en POPPro i el mòdul de captura de documents POPPro Scan, per així reduir els costos d'adquisició sense minvament de la potència i flexibilitat.

Solucions CRM

Alguns dels grans avantatges competitius d'un CRM són:

  • Reducció del cicle de venda
  • Augment d'informació dels nostres clients
  • Control sobre els nostres clients
  • Treballar com un equip
  • Dirigir les campanyes als clients adequats, amb llistes que funcionen
  • Saber quan els objectius estan en perill i per què

El projecte CRM

Cada cop més empreses inverteixen en la implementació de sistemes CRM. El que moltes vegades no se'ls aclareix a les companyies, és que els projectes CRM han de ser, en la majoria dels casos, més àgils, dinàmics, barats i no menys amplis que les seves plataformes ERP equivalents.

Un sistema CRM no va dirigit específicament a les àrees fiscals, legals o comptables, això és feina dels sistemes ERP de gestió, però no obstant això, aquests no actuen amb la mateixa especialització en departaments com a prevenda, serveis i màrqueting, on l'accés a informació hauria de ser més intensiu.

Al no estar relacionats amb qüestions legals o fiscals, la implantació dels sistemes CRM hauria de ser més ràpida i tranquil·la, moltes vegades realitzada en etapes clarament diferenciades o dividides per departaments.

En cap cas hauria de suposar un fre al procés d'implantació la necessitat d'integració amb algun sistema ERP, cosa, per altra banda, totalment necessària en un ambient corporatiu integrat.

Un gran avantatge dels sistemes CRM és la seva concepció. En sorgir després dels sistemes de gestió ERP, compten amb noves tecnologies que proporcionen beneficis, com una millor interfície amb l'usuari, millors eines d'integració i facilitat de personalització i desenvolupament de noves funcions. Aquestes característiques del CRM han de facilitar l'adaptació als canvis en les expectatives de l'empresa i l'entrenament de l'usuari per a la seva utilització.

Per a l'empresari interessat en una millora dels seus processos, ha de ser una certesa que la utilització d'una eina adequada per implantar el CRM ha de facilitar que els projectes en aquesta àrea siguin menys complicats i l'obtenció de resultats molt més ràpida.

El CRM integrat: el desafiament de la personalització de productes i serveis

Milions d'euros es gasten cada any en campanyes de màrqueting i els especialistes obtenen una taxa relativament baixa d'èxit. Les empreses poden canviar les seves expectatives en relació a les campanyes, entenent el que el client realment vol i aconseguint-ho efectivament a través de l'ús creixent del CRM integrat amb les dades de l'empresa i els documents origen d'aquestes dades. D'aquesta forma s'aconsegueix el Continuous Costumer Dialogue, el Diàleg Continu amb El Client.

El Diàleg Continu amb El Client reuneix informació i estratègia de CRM per dirigir-se als clients, basant-nos en perfils individuals i en la interacció per mitjà de múltiples canals, o sigui, quan ell vulgui ser abordat i en la forma que vulgui ser-ho.

Solucions POPPro per CRM

Les solucions POPPro per CRM reuneixen totes les característiques desitjables per a aquest tipus de projectes, a més de la característica principal de POPPro que és la de gestionar simultàniament dades i documents.

Així les Solucions POPPro per CRM permeten:

  • Integració amb qualsevol ERP que disposi l'empresa.
  • Gran dinamisme i adaptabilitat als canvis d'expectatives de l'empresa.
  • Independència del gestor ERP i, si es desitja, amb el nostre mòdul Extended, de les companyies de serveis informàtics.
  • Implantacions ràpides i econòmiques que s'aconsegueixen partint de mòduls prèviament confeccionats.
  • Escalabilitat per permetre que les implantacions siguin completes o departamentals.
  • Facilitat i rapidesa d'aprenentatge i d'ús.

Serveis per L'Organització Documental de l'empresa

L'Organització Documental d'una empresa és un projecte de gran valor afegit i que contribueix de forma significativa a la reducció de costos i a l'augment de la competitivitat de les empreses.

Donada la seva importància, requereix de la col·laboració ineludible de totes les parts implicades, així com a dedicar una especial atenció a la definició prèvia del projecte i la connexió del Gestor Documental amb les dades de l'empresa.

Consultoria per a la confecció el Plà Director de Gestió Documental

El Pla Director permet conèixer i identificar les fases en les quals es desitja implementar la Gestió Documental, els Departaments implicats, i els tipus de documents involucrats. D'aquesta forma a través del Pla Director, podem determinar i reconèixer les necessitats concretes del Projecte a cada moment, i permet una planificació eficient dels recursos i les inversions.

Consultoria per a la Conexió i sincronització del Gestor Documental

El nostre compromís és que els usuaris no hagin d'introduir manualment els localitzadors de documents. Si les dades per a la localització de documents ja existeixen a la Base de dades corporativa de l'empresa, POPPro s'hi connecta i les recupera de forma autmática. Per a això NewGen ofereix els Serveis de Consultoria tècnica especialitzada en gestió i bases de dades. Tot això es realitza sense alterar en absolut ni les seves aplicacions actuals ni les dades de l'empresa.

Assesoria per a la Captura de dades dels documents

Els nostres especialistes l'ajudaran a configurar el mòdul POPPro Capture per capturar fàcilment els localizadores directament dels documents. Per a això, disposem del millor sistema de captura i reconeixement de dades a partir dels documents, basat en la tecnologia Kofax®.

Assesoria i Implementació de Solucions Documentals basades en la WEB

Servei d'Assessoria i Desenvolupament de Portals WEB amb les eines POPPro Web de POPPro, que permeten el desenvolupament de Solucions WEB basades en el Gestor Documental.

Formació per a POPPro y POPPro Extended

El departament de suport de NewGen disposa de cursos per a usuaris de POPPro i per a l'administració de POPPro i POPPro Extended. Sol·liciti'ns informació, sense compromís, i li informarem de les diferents i avantatjoses possibilitats de formació.

Desenvolupament de llocs WEB

A NewGen disposem de dissenyadors, fotògrafs i programadors propis per al desenvolupament de llocs WEB totalment personalitzats. Contacti amb el nostre departament comercial per tenir un pressupost tancat per al desenvolupament del seu lloc WEB, que a més inclou un any de manteniment totalment gratuït.

Alguns dels nostres éxits:

Programa de Suport Online

El Programa de Suport Online és el component 24/365 del programa de Suport de NewGen. Es presta a través d'aquest lloc WEB als usuaris autoritzats mitjançant un codi d'usuari i una contrasenya, i inclou la descàrrega de les versions de productes, manuals tècnics i d'usuari i documentació, informació i solucions diverses sobre els nostres productes POPPro, NewGes XXI i NewConta XXI.

Àrea del client

Contacta amb nosaltres

Per contactar amb nosaltres pot fer-ho trucant als nostres números de telèfon 938589135 / 667750361, o per correu electrònic a newgen@newgen.cat, o si ho prefereix, usant el següent formulari de petició d'informació. Comprovi que les dades de contacte són correctes i nosaltres li respondrem el més aviat possible.


Nota important: A NewGen tenim molt en compte la privadesa de les persones i de les empreses. Per això, manifestem que:

De conformitat amb la normativa vigent i aplicable en protecció de dades de caràcter personal, els informem que les seves dades seran incorporats al sistema de tractament de titularitat de SCANNGN SOLUCIONES SL amb CIF B65156424 i domicili social a PAU CLARIS 2 08221, TERRASSA (BARCELONA ), i que a continuació es relacionen les seves respectives finalitats, termini de conservació i bases legitimadores. Per a aquells tractaments que ho requereixin, també s’informarà de la possible elaboració de perfils i decisions automatitzades, així com de les possibles cessions i transferències internacionals que SCANNGN SOLUCIONES SL té previst realitzar:

  • Finalitat: Atendre les seves consultes i / o sol·licituds i instal·lació de galetes (cookies)
  • Termini de conservació: mentre es manté el consentiment prestat.
  • Base legítima: El consentiment de l’interessat.

D'acord amb els drets que confereix la normativa vigent i aplicable en protecció de dades podran exercir els drets d'accés, rectificació, limitació de tractament, supressió ("dret a l'oblit"), portabilitat i oposició al tractament de les seves dades de caràcter personal així com la revocació del consentiment prestat per al tractament dels mètodes, dirigint la seva petició a l’adreça postal PAU CLARIS 2 08221, TERRASSA (BARCELONA) o al correu electrònic amunoz@newgen.cat. Podrà dirigir-se a l'Autoritat de Control competent per a presentar la reclamació que consideri oportuna.

Amb l’enviament del formulari de recollida de dades accepteu la política de privacitat de SCANNGN SOLUCIONES SL.